måndag 2 juli 2012

Provsmakare

Nya klipp från anslagstavlan/väggen, i mitt kontor.

Vid ett rundtur på Jameson i Dublin höll dom först ett kortfattat tal som började med -"När vi är klara med rundturen så undrar vi om det finns någon....". Vid det laget var min arm utsträckt så långt det bara gick. "...som vill delta i en provsmakning".

Provsmakningen gick ut på att man fick blindtesta lite olika sorter och skulle sedan säga vilken som var bäst. Naturligtvis var de andra olika typer av blinkersrengöring med resultatet att det slumpade sig så att alla valt Jameson's trippedestillerade Irlänska rengöringsmedel.

De utvalda, provsmakarna, fick varsitt diplom och när jag frågade ifall man kunde få några underskriva "in blanco" så fick jag tre stycken sådana oxå - undrar ifall jag har dem kvar.






















Blankade ut namnet på denna så nu är det ju bara att skriva ut och återanvända :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar