onsdag 21 november 2012

Återigen

satt jag och idisslade en sallad på lokala lunchaket samtidigit som jag ögnade igenom dagens reklamtidning.


Jag anser inte att jag faller under den kategorin så den artikeln hoppade jag :-)

Fortsatte med en artikel som avhandlade Nokias senaste handlur. Så vitt jag kunde förstå så kör tidningen en variant på TV4 tricket. Dvs dom intervjuar sin egen "expert". I detta fallet läste jag mellan raderna att detta var en monolog, att experten ställde ledande (negativa) frågor till sig själv. Till och med i listan med saker som experten ansåg att var positivt så var det negativt.

Exempel. Positivt var att det fanns trådlös laddning för då slapp man trasslet med sladdar (hur nu den trådlösa laddaren klarar sig utan nätanslutning), MEN på resa så var det inget vidare. Hur i h...te skulle trådlös laddning vara negativt när man är på resande fot men inte hemma. Behöver inte andra fabrikat ladda utomlands. Nå tur att man har en taiwanesisk lur, den fungerar lika dåligt oavsett var man befinner sig.

Kanske man skulle bli journalist, det verkar vara som att blogga...

90.10kg - fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar