tisdag 14 maj 2013

Dålig dag

Började med att köa på Essingeleden.Hörde att det var minst lika illa inne i staden pga. statsbesöket.  Missade parkeringsgaraget men hittade en massa lediga parkeringsplatser, borde ha anat oråd.

Skulle göra avprovning, hittade inte ett apparatskåp som inte bara vara skit. Och wiskey pot:en som jag skrev om tidigare har tydligen fallit offer för koppartjuvar!?


Åt en 150:- burgare på Bishops Arms och sköljde ner med en 20:- lättöl . Hade jag varit servitör hade jag skämts ögonen ur mig ifall jag burit ut sånt skiit. Max 50:- för rubbet hade jag kunnat tänka mig för att jag var så hungrig. Nå han hade i alla fall vett att inte fråga ifall det smakade bra.

Väl tillbaka vid bilen, efter dagens bedrövelser, så hittade jag en gul-lapp under vidrutetorkaren med ett krav på 650:- utöver de 110:- jag redan erlagt. Förbjuden parkering på tisdag förmiddag.

Undrar vad kvällen kommer att bjuda på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar