fredag 25 april 2014

Förberedd

Till svenske mästaren kan man inte komma oförberedd så idag anlände ett paket med posten med hans nya tändsystem.

Tänkte att den tillhörande programvaran kan väl inte vara något problem att installera OCH få att fungera. Nå det kanske det inte varit heller ifall jag inte valt att installera på en ASUS EeePC med Windows 7 Starter.

Varför då undrar kanske någon? Joo, för att nämnda datorn är var den långsammaste och billigaste skitdatorn jag hittade när vi skulle skicka med gubbsen en enkel dator till Hannovermässan. Den är så dålig att försäljaren på scheissebilligt varnade mig 3ggr för att köpa den. Därför står den mestadels oanvänd...


Nu fungerar det i alla fall så långt att någon bara skall börja böja tändkurvor ock ladda dem i CDI modulen. Men nog var det bara bra nära att nedanstående låt hade gått att applicera på bloggaren innan allt lirade som det skulle.


Förresten, borde inte knappen för val av tändkurva se mera ut som denna för passa bättre in i ägarens dagdrömmerier?


2 kommentarer:

  1. Det är bra att du har höga tankar om mig men jag är inte svensk mästare även om jag önskar att jag någon gång blivit det.

    SvaraRadera
  2. Se där fint besök. Ursäkta att jag nedvärderade din prestation, NORDISK mästare skall det väl vara :)

    SvaraRadera