onsdag 14 maj 2014

Fenomen

Hittade en bild som gjorde mig lite upprörd, speciellt efter att det visade sig vara fler som tydligen har liknande böjelser. Klicka på bilden...


Varför blir jag då upprörd över detta? Det är samma fenomen som när vi åker från jobbet och äter lunch vid lokala golfbanan, där man kan titta ut på de som står och "tränar" att slå bollar i bågar.

Jag kan för min värld inte fatta vad det skulle vara för mening med något sådant. Hur jag än vrider och vänder på det så kan jag inte hitta något intressant eller mening med eländet, detta är något som irriterar mig väldigt. Gäller såväl golf som nu också så kallade uni-racers

Ok, när det gäller sport är jag iofs så gott som totalt ointresserad ifall det inte är en kombination av orden motor och sport. När det gäller motorer är jag enligt eget tycke väldigt öppen för det mesta men att demontera framgaffeln på en MC ock hänga efter verka ju befängt. Att åka efter en trimmad jordfräs det kunde jag däremot acceptera och till och med tycka att kunde vara lite intressant.

1 kommentar: