lördag 16 augusti 2014

Skit

Nu på kvällskvisten när Kaamos vaknade var jag på alerten, han hade redan lyckats skita på golvet 2ggr. Antal gånger jag torkat piss orkar jag inte räkna men jag är inne på andra rullen hushållspapper.
Nå efter att det inte hänt något på en halv timme så gick vi in. Omedelbums påbörjade han blötlägga mattan. Ut med han i ytterligare 20min utan resultat. Inne igen upptäckte jag att han pissat på utlagda tidningar, i något skede.

Under det att jag städade undan tidningarna så pissade han på mattan. När ja sprang fram och tillbaka med hushållspapper så passade han på att skita på golvet.

Under tiden jag skrev detta var dottern ute med han en gång och han gjorde sitt. Efter det pissade han på golvet en gång till. Därför sitter han nu i arresten av kompostgaller, vilket jag förstått att man inte får ha valpar i inomhus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar