lördag 10 september 2016

Final

På väg till final passade grogg, från sin upphöjda position, på att hälsa på den (inter)nationellt kända speakern, bloggaren och motormannen Lazon när han passerade. Något som besvarades med en nådig nick varefter han hastade iväg.

Finalen då? 
I flattrack blev det 3-0 till Finland. 
I kungaklassen blev det 2-1 till ... Finland.


Snabbaste varvtid gick till Sverige på 1.24 över 3 varv, dvs 3000meter. Detta ger en snitthastighet på ca 129km/h. Starten inräknad.

2 kommentarer:

  1. Vafan Grogg. Jag vet ju fortfarande inte hur Du ser ut. På såna här tillställningar så träffar jag massor av människor som känner mig och jag minns knappt hälften. Jag har varit tävlingsledare för över 100 tävlingar och haft lika många förarmöten, dessutom har jag väl själv tävlat i minst 150 tävlingar. Alla känner apan osv. Du måste ju nån gång komma fram och presentera Dig eller sparka mig på smalbenet medans min förvirrade hjärna fortfarande kan registrera.
    Men hoppet lever kvar att jag fortfarande kan få träffa Grogg öga mot öga vilket jag ser fram enmot. /Lazon

    SvaraRadera
  2. Jag stod på taket på baracken bredvid läktaren. Gick senare en sväng mot depån och såg dina kombattanter på uteserveringen men herrn själv var inte där.

    SvaraRadera